TEAM on mukana Porin SuomiAreenassa 10.–14.7.

10.7.2017

TEAM päivystää Kansalaistorilla yhteisellä ständillä Teollisuusliiton ja Puuliiton kanssa koko SuomiAreena-viikon ajan aina torin aukioloaikoina. Tule juttelemaan ja kokeilemaan onneasi onnenpyörässä.

Torstaina 13.7. kello 11.45–13.00 TEAMin puheenjohtaja Heli Puura on mukana SAK:n järjestämässä keskustelutilaisuudessa Porin BEPOP-lavalla, Yrjönkatu 22. Keskustelun aiheena on Sopimusyhteiskunnan tulevaisuus – luottamusta vai sanelua? Muita keskustelijoita ovat SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta, valtiovarainministeri Petteri Orpo, Teknologiateollisuus ry:n varatoimitusjohtaja Eeva-Liisa Inkeroinen, Tampereen yliopiston professori Harri Melin ja Elon yhteiskuntasuhdejohtaja Katja Veirto.

Samana päivänä kello 13.30–14.45 kauppakeskus Puuvillassa, Siltapuistokatu 14, keskustellaan puolestaan aiheesta Teollisuuden comeback – tervanpoltosta teknologian huipulle. Keskustelijoina ovat puheenjohtaja Riku Aalto Teollisuusliitosta, puheenjohtaja Jorma Malinen Ammattiliitto Prosta, professori Sixten Korkman, varatoimitusjohtaja Eeva-Liisa Inkeroinen Teknologiateollisuus ry:stä ja ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Kai Mykkänen. Keskustelun juontaa Kirsi Alm-Siira.

Tilaisuuden järjestävät TEAM, Teollisuusliitto, Puuliitto ja Ammattiliitto Pro.

Torstai-iltana klo 18–20 järjestetään TEAMin, Puuliiton ja Teollisuusliiton yhteinen jäsentilaisuus Viikkarin Valkamassa, osoitteessa Juhana Herttuan katu 17, 28100 Pori. Paikalla ovat liittojen puheenjohtajat Heli Puura, Jari Nilosaari ja Riku Aalto, joita voit tulla jututtamaan. Ohjelmassa on pientä purtavaa ja vapaamuotoista yhdessä oloa.

Tervetuloa moikkaamaan ja seuraamaan keskusteluja!