Järjestöautokierros

Aika: 2.-31.10.2017

Teamin viimeinen järjestöautokierros käynnistyy lokakuussa

Vuodenvaihteen jälkeen olemme Teollisuusliitto ja Team on jäänyt historiaan, joten nyt järjestöautokierros kiertää viimeisen kerran ainakin Teamin nimellä. Tulevaisuudessa Teollisuusliitossa on aluetoimistoverkosto, joka palvelee jäsenistöä alueellisesti kattavasti ja meidän teamilaisten on myös hyvä totutella uuteen toimintatapaan.

Lokakuussa 2.10.- 31.10.2017 kierretään Etelä-Suomea. Aluetta voi yrittää kuvailla siten, että jos Uudestakaupungista lähdettäisiin piirtämään ympyrää, vedettäisiin se Tampereelle ja sieltä Heinolaan ja siitä Vironlahdelle saakka, eli tämän ympyrän sisälle jäävä alue kierretään. Työpaikkoja on paljon ja jokaisessa ei keretä vierailemaan, mutta mahdollisimman paljon yritetään käydä niin kuin aikaisemminkin. Tälle kierrokselle olemme saaneet joillekin päiville mukaan myös Teollisuusliitosta aluetoimitsijoita ja mikäs sen parempi tapa tutustua teamilaisiin työpaikkoihin ja jäseniin, kuin järjestökierros.

Arttu Uhlgrén
järjestösihteeri