Koulutus

TEAM järjestää jäsenilleen monipuolista koulutusta. Liiton koulutus vahvistaa luottamushenkilöiden ja ammattiosastoaktiivien osaamista, auttaa kehittämään työyhteisötaitoja ja huolehtimaan myös omasta jaksamisesta. Liiton koulutus on merkittävä jäsenetu.

TEAM järjestää koulutusta opistokoulutuksena Kiljavalla sekä viikonloppukoulutuksena eri puolilla maata.

Opistokoulutus on tarkoitettu pääasiassa erilaisissa liiton luottamustehtävissä toimiville aktiiveille, luottamusmiehille, työsuojeluhenkilöille, ammattiosaston puheenjohtajille ja muille toimihenkilöille.

Viikonloppukoulutus on avoin kaikille TEAMin jäsenille, osa kursseista on suunnattu tietylle kohderyhmälle.

Myös ammattiosastot voivat järjestää liiton tukemaa koulutusta jäsenille. Tällöin myös niillä jäsenillä on mahdollisuus osallistua, jotka eivät lähde kursseille kauaksi kotoa.

Lisäksi TEAMin jäsenillä on liiton tukemana mahdollisuus osallistua TSL:n alueellisille viikonloppukursseille sekä Työelämän verkko-opiston verkkokursseille.

Jäsenten koulutusmahdollisuudet liiton tukemana:

Kerro kurssi-ideasi tai anna palautetta

Keräämme kurssi-ideoita ja -palautteita sähköisesti. Jos sinulla on ajatuksia tämänhetkisistä ja tulevista koulutustarpeista tai olet lähiaikoina osallistunut TEAMin kursseille, niin kerro meille kurssi-kokemuksistasi ja koulutus-ideoistasi. Kiitämme jo etukäteen saamastamme palautteesta, niiden avulla pyrimme edelleen kehittämään TEAMin koulutustoimintaa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Lähde TEAMin kurssille
Kimppakyydillä kurssille