Kesäpäivät 2017

Kesäpäiviä vietetään Himoksella 19.-20.8.2017. Voit tutustua tapahtuma-alueeseen tästä.

Ilmoittautumiset ja majoitusvaraukset tehdään jäsensivuilla sähköisellä lomakkeella. Ilmoittautumiset puhelimitse numerosta 020 7119 230.

Tapahtumaranneke 40 € / henkilö, sisältäen ohjelman ja kaksi lounasta sekä illallisen. Päiväkävijöiltä 20 € / henkilö sisältäen lauantain päiväohjelman ja lounaan. Ranneketilaukset voi tehdä vain HimosLomien kautta.

Ammattiosastot valitsevat kesäpäivien yhteyshenkilön, joka hoitaa keskitetysti ilmoittautumisen (ranneke) ja majoitusvaraukset suoraan Himoksen myyntipalvelun kanssa. Ammattiosastoissa kannattaa ottaa sitovat ilmoittautumiset lähtijöistä ennen kuin teette varauksia. Näin vältytään turhalta ylibuukkaukselta.

TEAMille on varattu HimosLomilta kaikki tapahtumapaikan lähialueen huvilat edullisella sopimushinnalla. Katso majoitushinnat täältä.

Kaikki TEAMin kesäpäivävaraukset  ja ranneketilaukset, jotka hoidetaan sähköisellä lomakkeella HimosLomien kautta, ovat järjestövakuutuksen ja edullisten sopimushintojen (peruutusehtojen) piirissä.