Teollisuusliitto tulee - tärkeää tietoa fuusioon liittyen

Jo ennen varsinaista TEAMin, Teollisuusliiton ja Puuliiton yhdistymistä muuttuu moni asia. Olemme koonneet tälle sivulle asioita, jotka jäsenten on hyvä muistaa. Päivitämme tätä muistilistaa sitä mukaa, kun asiat etenevät.

Jäsenyyteen liittyvää tietoa

Nykyiset jäsenkortit ja TEAMin jäsenedut ovat voimassa vuoden loppuun. Uudet jäsenkortit (voimassa 2018-2019) postitetaan joulukuussa.

Vakuutusyhteistyökumppani muuttuu Turvasta Ifiin vuoden alusta lukien. Jäsenten matkustajavakuutus säilyy. Jos matkustat vuoden vaihteessa siten, että matkasi päättyy ensi vuoden puolella, voit pyytää matkalle mukaan Ifistä vakuutustodistuksen.

Tarkemmin Ifin vakuutuksista voit lukea täältä.

Sähköiseen asiointiin muutoksia

Jäsenten eAsiointiin kirjautuminen muuttuu. TEAMin sivuille tulee uusi linkki sähköiseen asiointiin. Sisäänkirjautumisessa tarvitaan pankkitunnuksia. Tämä sisäänkirjautumismuutos koskee myös puheenjohtajan eHallinnan käyttöä. Sekä TEAMin oma eAsiointi että uusi eHallinta ovat poissa käytöstä 30.10.–5.11. Kirjautuminen tapahtuu 6.11. alkaen sivun oikeaan laitaan lisättävän linkin kautta.

Osastojen puheenjohtajien käytössä oleva ammattiosastojen eHallinta  toimii taas.

Palveluun kirjaudutaan uudesta osoitteesta extranet.metalliliitto.fi.

Kirjautumiseen tarvitaan pankkitunnukset.

Sisäänkirjautumisen jälkeen sivuston oikeasta yläkulmasta (oman nimen ja kirjaudu ulos -tekstin välistä) avautuu alasvetovalikko, josta pääsee eteenpäin tarkastelemaan osaston tietoja.

Pankkitunnuksia vaativa kirjautuminen on väliaikainen ja se poistuu vuodenvaihteessa.

HUOM! Työttömyyskassan eAsiointiin ei tule muutoksia. Eli sinne kirjautuminen edelleen käyttäjätunnuksella ja salasanalla kassan verkkosivujen kautta.